İnşaattan çaldıkları malzemeleri başka bir inşaata gömmüşler

Eskişehir'de bir inşaattan 11 bin 700 liralık malzeme çaldıkları iddia edilen 2 şüpheli yakalandı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de bir inşaattan hırsızlık yaptıkları iddiasıyla 2 kişi gözaltına alındı.

İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, kent merkezindeki bir inşaattan iki kişinin 11 bin 700 lira değerindeki iki hilti, bir spiral, çok miktarda elektrik kablosu ve demirleri çalarak başka bir inşaata gömdüklerini tespit etti.

Hırsızlığa konu olan malzemelerin gömüldüğü inşaatın sahibi A.E'nin (44) şikayeti üzerine, polis ekipleri çalışma başlattı.

Olay yeri ve çevresindeki güvenlik kameralarının görüntülerini de inceleyen ekipler, C.A. (34) ve G.G'yi (25) yakaladı.

Gözaltına alınan şüphelilerin emniyetteki işlemleri devam ediyor.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek