Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı'nın hazırladığı "Türkiye'de İnformal Öğrenme Üzerine Ortak Bir Anlayış Geliştirme ve Farkındalık Oluşturma" projesi'nin ilk bölge toplantısı Konya'da yapıldı.
Dedeman Otel'de gerçekleşen toplantıya Konya Valisi Osman Aydın, MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkan Yardımcısı Muammer Yıldız, Adalet ve Kalkınma Partisi (AK Parti) Konya Milletvekili Sami Güçlü, İl Milli Eğitim Müdürü Halil Şahin ve İç Anadolu Bölgesi'nde bulunan illerin Milli Eğitim Müdür ve vekilleri katıldı.
Toplantının açılış konuşmasını yapan İl Milli Eğitim Müdürü Halil Şahin, informalin doğal bir öğrenim aşaması olduğunu belirterek, "Bu eğitimin hayata aksettirilmesi ise doğru bir eğitim ve öğretimle ortaya çıkar. Bu toplantıyla bu eğitimle ilgili farklı görüşler ortaya konulacak ve tartışılacak. 2 gün boyunca ülkemizdeki informal yöntemleri konusunda yapacağımız bu toplantı, eğitim-öğretim sistemimize büyük katkıda bulunacağını umuyorum" dedi. Konuşmaların ardından yerli ve yabancı davetliler, informal eğitimin konusunda yeni gelişmeleri davetlilere aktardılar.
iha