İncesu'da muhtarlar odası açılışı yapıldı

KAYSERİ (AA) - İncesu'da belediye tarafından yaptırılan muhtarlar odasının açılışı yapıldı. Merkez Cumhuriyet Meydanı'nda yapılan açılışa Kaymakam...

KAYSERİ (AA) - İncesu'da belediye tarafından yaptırılan muhtarlar odasının açılışı yapıldı.

Merkez Cumhuriyet Meydanı'nda yapılan açılışa Kaymakam Barış Demirtaş, Belediye Başkanı Zekeriya Karayol, İlçe Jandarma komutanı Serdar Günek, İncesu İlçe Emniyet Müdürü Mustafa Burunsuz, AK Parti İlçe Başkanı İsmail Tekinsiz, muhtarlar, esnaf ve İncesulu vatandaşlar katıldı.

Açılışta konuşan Başkan Karayol muhtarların kendilerinin gözü kulağı olduğunu belirtti.

Karayol, ''Muhtarlarımız için daha önce belediye binasının içerisinde bir yer hazırlamıştık ancak nüfusun artması Kızılören ve Süksün kasabalarının mahalle olarak bize bağlanması sonrası evrak, personel sayısındaki ve iş işleyişteki artıştan dolayı muhtarlar odamızı buraya taşıma gereği duyduk." diye konuştu.

Konuşmaların ardından odanın açılışı gerçekleştirildi ve muharrem ayı nedeni ile aşure dağıtıldı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE