İmamlar:4 - Papazlar:2

Yahudi hakemin yönettiği maçta, Müslüman din görevlileri Hristiyanları yenerek kupayı kazandı

Almanya'nın Dortmund kentinde Müslüman ve Hristiyan din görevlileri arasında oynanan futbol karşılaşmasını 4-2 Müslümanlar kazandı.

Hoeschpark Stadyumu'nda Diyanet İşleri Türk İslam Birliği (DİTİB), Protestan Kilisesi ve Dortmund Yahudi Kültür Merkezi tarafından ortaklaşa düzenlenen turnuvada, Müslümanlar ile Hristiyanlar arasındaki maçı Yahudi hakem yönetti.

Seyircilerin büyük ilgi gösterdiği müsabaka, heyecanlı ve çekişmeli anlara sahne oldu. Maçta, Müslüman din görevlileri rakibini 4-2 mağlup etti.

13 yıldır her yıl düzenlenen kupayı bu yıl Müslüman din adamları kazandı.

Müslüman din adamları, önemli olanın dostluk, anlayış ve centilmenliğin kazanması olduğunu belirtti.

 

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi