Türkiye Diyanet ve Vakıf Hizmetleri Kolu Diyanet ve Vakıf Çalışanları Sendikası Genel Başkanı Hüseyin Demirci, Kutlu Doğum münasebetiyle DİVA-SEN Genel Merkezi’nde bir basın toplantısı düzenledi. Konuşmasında cahiliye döneminin Hz. Peygamber’le birlikte kapandığını ifade eden Demirci, aynı cehalet döneminin tekrar başladığına vurgu yaparak “Allah alemlere rahmet olarak seçtiği o insanlığın medarı iftiharını gönderdi. İnsanlık onunla kemale erdi. Onun getirdiği Kur’an’ı ve Sünnet’i yaşayanlar hep zirve oldular. Cehaletten kurtuldular. Nihayet 14 asır sonra günümüz insanlığı ne yazık ki o cehalet karanlığına bürünmüş durumda. Her yerde İslam ümmeti kan ağlıyor. “Müminler kardeştir” hükmü sadece slogan olmaktan öteye geçmemektedir Hâlbuki o kurtarıcı Kuran ve sünnetiyle aramızdadır” dedi.
Cumhuriyet mitinginde atılan “İmam Hatipli istemiyoruz” sloganlarını da eleştiren Demirci, sloganların kasıtlı olarak art niyetli insanlar tarafından atıldığını belirterek “Şu ana kadar hiçbir imam hatipli vatan bütünlüğünü tehlikeye atacak faaliyetlerde bulunmamıştır. Birlik ve beraberlik söz konusu olduğunda her türlü fedakârlığı gösteren İmam hatipliler için böyle cümlelerin kurulması bizi derinden yaralıyor. Bizler atılan bu sloganların kasıtlı olarak bazı art niyetli insanlar tarafından atıldığını düşünüyoruz” dedi. M. Emin Yumuşak-Memleket