İlker Püren: “Alınmış puan, puandır”

Ankara Keçiörengücü Teknik Direktörü İlker Püren, Adanaspor maçı sonrası yaptığı açıklamada "Her iki takımın oyuncuları da üstün mücadele ortaya...

Ankara Keçiörengücü Teknik Direktörü İlker Püren, Adanaspor maçı sonrası yaptığı açıklamada "Her iki takımın oyuncuları da üstün mücadele ortaya koydu. Alınmış puan, puandır diyoruz" dedi.

Ankara Keçiörengücü, TFF 1. Lig'in 3. haftasında deplasmanda Adanaspor ile 0-0 berabere kaldı. Karşılaşmanın ardından basın toplantısında gazetecilere açıklamalarda bulunan Ankara Keçiörengücü Teknik Direktörü İlker Püren, 2 haftadır alınan galibiyetlerin ardından buraya kazanmaya geldik. Maça çok iyi başladığımızı düşünüyorum. Oyunun temposunu yükselttik. Sadece kaleyi yoklamadık. Rakibin 1-2 tehlikeli pozisyonu oldu ilk yarı sadece. Kırmızı kart sonrası da oyun profilimizi değiştirmek zorunda kaldık. Neticede bu uzun bir maraton. Bu haftalarda inişler çıkışlar olacak. Bizim burada esas konuşmamız gereken konu oyundan memnun muyuz değil miyiz olmalı. Her iki takımın oyuncuları da üstün mücadele ortaya koydu. Alınmış puan, puandır diyoruz" diye konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de