İlke öğrencileri eğlendi

Ders yılının sonuna yaklaşan İlke Dershanesi öğrencileri, düzenlenen “2. İlke Günleri”nde doyasıya eğlendiler

Ders yılının sonuna yaklaşan İlke Dershanesi öğrencileri, düzenlenen “2. İlke Günleri”nde doyasıya eğlendiler.


Sınavın yaklaştığı şu günlerde yıl boyunca yoğun bir çalışma içerisinde bulunan öğrencilerin stres atmaları amacıyla böyle bir program organize ettiklerini belirten İlke Dershanesi OKS Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Renklibay, stressiz girilen sınavın daha başarılı geçeceğini söyledi.


Son günlerin yaşandığı bu günlerde öğrencilerin bilgilerini taze tutmak ve eksiklerini tamamlamak amacıyla konu tekrarı yapmaları ve soru çözmeleri gerektiğinin altını çizen Renklibay, son 2 gün kala ise çalışmayı bırakmalarını istedi. Selçuklu’da açılacak yeni şubeleriyle o bölgedeki ailelerin ayağına hizmet götüreceklerini ifade eden Renklibay, eğitimde kaliteyi ilke edindiklerini söyledi. Ahmet Kayhan Öğretmenevi’nde düzenlenen programa, İlke Dershanesi öğretmenleri, öğrenciler ve veliler katıldı. Zeki Dursun


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?