Türkiye Elektrik Kurumu’nun düzenlemiş olduğu okulda evde ve çevrede elektrik enerjisini verimli kullanma konulu resim yarışmasında Konya’da ilk üç dereceyi Özel Gençlik İlköğretim Okulu öğrencileri aldı. Resimler Konya milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Ankara’ya diğer illerden gelen resimlerle yarışmak üzere gönderildi.
İlk üç yine Gençlik'ten
Konya’da ilk üç dereceyi Özel Gençlik İlköğretim Okulu öğrencileri aldı.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?