İlk kez oy kullanacak gençlerden "evet" klibi

Van'da 52 genç, ilk kez sandık başına gidecekleri 16 Nisan'daki halk oylamasında "evet" oyu kullanacaklarını, kentin tarihi ve turistik noktalarında çektikleri kliple anlattı

VAN (AA) - Van'da, 18 yaşını dolduran 52 genç, halk oylamasında "evet" oyu kullanacaklarını kliple duyurdu.

Kentin tarihi ve turistik yerlerinde klip çeken gençler adına konuşan Alper Can Öntürk, ülkenin geleceğini ilgilendiren oylamada farkındalık yaratmak için klip çektiklerini anlattı.

Öntürk, 52 arkadaşıyla bir araya gelerek klibi hazırladıklarını ve Van'ın 16 farklı noktasında çekim yaptıklarını belirterek, "evet"i nasıl daha anlaşılır hale getirebileceklerini düşündüklerini ve böylece klip çekme fikrinin ortaya çıktığını aktardı.

Çalışmayla Van'ın tanıtımını da yapmak istediklerini Öntürk, "Gençler olarak ülkemizi ilgilendiren bu referandumda 'evet' demeyi kararlaştırdık. Neden 'evet' diyeceğimizi de videomuzla açıkladık. Cumhurbaşkanımızın öncülüğünde, ülkemizin ve bölgemizin daha iyi daha refahlı bir duruma geleceğine inandığımız için 'evet' diyoruz." dedi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL