İlk bebeğin adı Zümrüt oldu

Konya Dr. Faruk Sükan Doğum ve Çocuk Hastanesinde yılın ilk dakikalarında doğan bebeğe ''Zümrüt'' adı verildi.

Meral ve Tuncay Kaya çiftinin Dr. Faruk Sükan Doğum ve Çocuk Hastanesinde yılın ilk dakikalarında bir kız bebeği dünyaya geldi. Normal doğumla dünyaya gelen ve 2 kilo 850 gram olan bebeğe, ailesi Zümrüt adını verdi.

Anne Meral Kaya, 2 çocuğu olduğunu, 6 yıl aradan sonra tekrar bir çocuk dünyaya getirdiği için mutluluk duyduğunu söyledi. Hastane yetkilileri, Kaya çiftini tebrik ederek Zümrüt bebeğe bir altın taktı.

aa

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?