İlk ara tatilde öğretmenler uzaktan seminerlere katılacak

Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, kasım ayı ara tatili için yaptığı açıklamasında öğretmenlerin okula gelip gelmeyeceğiyle ilgili resmi duyuruyu yaptı.

İlk ara tatiline girecek olan eğitim kurumlarında öğrenciler eğitime 1 hafta ara verecek. Öğretmenler ise uzaktan seminere dahil olacak.

Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, "15-19 Kasım tarihleri arasındaki ara tatilde öğretmenler okullara gelmeyecek, mesleki eğitimlerini online olarak alacak" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

EĞİTİM Haberleri

Konya Lise Medeniyet Akademisi 2026 Yaz Okulu Kayıtları Başladı!
Öğrenci Gelişim Raporlarına "Angarya" İtirazı
Üniversite hayali 1 dakika ile kapıda son buldu
YKS’ye anne-oğul aynı okulda girdi
EVRAKLAR İÇİN ÜST DÜZEY GÜVENLİK