Karatay Belediyesi ve Karatay İlçe Milli eğitim Müdürlüğü tarafından ortaklaşa ağaç dikme töreni düzenlendi. Törene Vali Yardımcısı ve Karatay Kaymakam vekili Erdoğan Ülker, Meram Belediye Başkan Vekili Ahmet Şaban Okka, Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, Karatay İlçe Milli Eğitim Müdürü Ali Ergun, Karatay İlçe Emniyet Müdürü Zafer Tuncay Bozkurt, İl Müftü Vekili Dr. Mustafa Çoban, AK Parti İl Başkan Vekili Ethem Öztoklu, AK Parti Karatay İlçe Başkanı İsa Küçükkerniç, belediye meclis üyeleri, muhtarlar ve çok sayıda öğrenci katıldı. Düzenlenen ağaç dikme töreninde ilk olarak ağacın önemine değinerek konuşma yapan Karatay İlçe Milli Eğitim Müdürü Ali Ergun, Karatay’ın hızla değişip geliştiğini ve bu değişimde Karatay’ın akciğerini oluşturacak yeşil alanların önemli yer teşkil ettiğini söyledi. Ardından söz alan Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, Karatay’ın akciğerlerini oluşturmada sarfedilen programların birinde daha birlikte olduklarını dile getirerek, Hacı Yusuf Mescit mahallesinde oluşturulan ağaçlandırma sahasının 100 bin m2’lik bir alan olduğunu ve bu alana 1300 adet ağaç dikildiğini söyledi. Son olarak söz alan Konya Vali Yardımcısı ve Karatay İlçe Kaymakam Vekili Erdoğan Ülker, Türkiye’nin birçok yeri ormanlarla kaplı iken şimdilerde genelde kıyı bölgelerin ormanlık alanlarla kaplı olduğunu ve iç kesimlerde ise ormanlık alanların yok denecek kadar az olduğunu ifade ederek, Karatay Belediyesinin ilçede ağaçlandırma çalışmalarını gerçekleştirmesi gurur verici olduğunu belirtti. Konuşmaların ardından Hacı Yusuf Mescit mahallesindeki 100 bin m2’lik alana ilk ağaçlar törene katılan protokol ve öğrenciler tarafından dikildi.
İlk ağaçlar törenle dikildi
Hacı Yusuf Mescit mahallesindeki 100 bin m2’lik alana ilk ağaçlar törene katılan protokol ve öğrenciler tarafından dikildi.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?