Ilgın'da nohut tohumu için müracaatlar başladı

KONYA (AA) - Ilgın Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü yüzde 50 hibe destekli nohut tohumu destek müracaatlarının başladığını bildirdi.Gıda...

KONYA (AA) - Ilgın Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü yüzde 50 hibe destekli nohut tohumu destek müracaatlarının başladığını bildirdi.

Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı yüzde 50 hibe destekli nohut tohumu ve çiftçinin gelecek yıl aynı tarlaya ekeceği buğday tohumunun tamamına hibe desteği verileceğini açıklamasının ardından destek müracaatları alınmaya başlandı.

Bu kapsamda Ilgın Gıda Tarım ve Hayvancılık İlçe Müdürlüğü mahalle muhtarlarına bir duyuru yayımladı.

Duyuruda şöyle denildi:

"İlçe müdürlüğümüzce yürütülen yüzde 50 hibeli nohut projesi müracaatları başlamıştır. Başvuru süresi kısıtlı olup konuya ilişkin yazıyı müdürlüğümüzden ivedilikle almanız gerekmektedir. Son müracaat tarihi 2 Mart 2018 Cuma günüdür. Önemle duyurulur"

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL