İlçe protokolü öğrencilerle kahvaltıda buluştu

SİVAS (AA) - Şarkışla Kaymakamı Akif Pektaş, Milli Eğitim Müdürü Mevlüt Ergen ve kurum amirleri, Şehit Özgür Gencer Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi...

SİVAS (AA) - Şarkışla Kaymakamı Akif Pektaş, Milli Eğitim Müdürü Mevlüt Ergen ve kurum amirleri, Şehit Özgür Gencer Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi Pansiyonu'nda kalan öğrencilerle kahvaltıda bir araya geldi.

Kaymakam Pektaş ve beraberindekiler, 55 kız öğrencinin kaldığı Şehit Özgür Gencer Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi Pansiyonu ziyaret ederek öğrencilerin isteklerini dinledi.

Okul Müdürü Yasemin Uzundal'dan bilgi alan Pektaş, öğrencilere aile ortamını yaşatmaktan dolayı memnuniyet duyduklarını belirterek, öğrencilerin sıkıntılarını yerinde dinlemek ve onların yalnız olmadıklarını, her zaman öğrencilerin yanında olduklarını göstermek için yanlarında olduklarını söyledi.



Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE