İlçe çöplüğünde çıkan yangın paniğe neden oldu

Yangın, Saadetler Mahallesi'nde bulunan ilçe çöplüğünde çıktı. Edinilen bilgiye göre, çöplükte henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın başladı.

Konya'nın Seydişehir ilçesine bağlı Saadetler Mahallesi'ndeki ilçe çöplüğünde çıkan yangın, mahalle sakinlerini tedirgin etti. Henüz belirlenemeyen bir sebeple başlayan yangını gören vatandaşlar, durumu 112 Acil Çağrı Merkezine bildirdi.

İtfaiyenin Hızlı Müdahalesi

Olay yerine sevk edilen itfaiye ekipleri, kısa sürede müdahalede bulunarak yangını büyümeden söndürmeyi başardı. Yangın sırasında herhangi bir can kaybı ya da yaralanma yaşanmazken, çöplükteki dumanlar mahalle üzerinde yoğun bir koku ve sis oluşturdu.

Yangının Sebebi Araştırılıyor

Yangının çıkış sebebi henüz netleşmezken, ilgili ekipler olayla ilgili inceleme başlattı. Bölge sakinleri, benzer olayların yaşanmaması için daha sıkı önlemler alınması gerektiğini belirtti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu