İlacı bitince krize girdi

Beyşehir’de, psikolojik rahatsızlığı olduğu bildirilen Süleyman G. adlı bir şahsın kullandığı ilaç bitince kaldırım üzerinde krize girerek yere düştü. Hasta yapılan ilk müdahalenin ardından ambulansla Beyşehir Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

Beyşehir’de, psikolojik rahatsızlığı olduğu bildirilen Süleyman G. adlı bir şahsın kullandığı ilaç bitince kaldırım üzerinde krize girerek yere düştü. PTT hizmet binası önündeki kaldırım üzerinde yerde yatan bir şahsı görenler, durumu sağlık ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen ambulanstan inen sağlık görevlileri, yerde yatan Süleyman G.’ye (51) müdahale etti. Psikolojik sorunlar yaşadığı ve ilacının bitmesi nedeniyle krize girdiği belirtilen şahsa müdahale edilirken, çevrede bulunanların doktora müdahale etmesi üzerine kısa süreli bir tartışma yaşandı. Doktor, hastayı tanıdığını ve nasıl müdahale edileceğini kendisinin vatandaştan daha iyi bileceğini belirtirken, bu tür müdahalelerin işlerini zorlaştırdığını belirterek tepki gösterdi. Araya girenlerin müdahalesi ile yaşanan tartışma büyümeden önlendi. Süleyman G., yapılan ilk müdahalenin ardından ambulansla Beyşehir Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?