İl Sağlık Müdürlüğü'ne 10 ambulans

Konya İl Özel İdaresi 10 adet tam donanımlı acil yardım ambulansı aldı

İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Mehmet Kaçmaz, yaptığı açıklamada, toplumun her alanında olduğu gibi sağlık hizmetlerinde de önemli yatırımların yapıldığını belirtti.

 

İl Özel İdaresi olarak sağlık alanında önemli çalışmalar yaptıklarını ifade eden Kaçmaz, şunları kaydetti:

''Mevcut sağlık ocağı yapımından tıbbi cihaz alımına, araç alımından, çeşitli desteklere kadar onlarca alanda sağlığa katkıda bulunuyoruz. Geçtiğimiz günlerde de ihale ile aldığımız 10 adet tam donanımlı acil yardım ambulansını İl Sağlık Müdürlüğüne teslim ettik. Bugüne kadar İl Sağlık Müdürlüğü araç filosuna 40 adet ambulans ve benzeri araç takviyesinde bulunduk. Üç yılda sadece araç alımları için 3.5 milyon TL kaynağı, sağlık hizmetleri için kullandık.''

aa

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?