Konya İl Genel Meclisi Ekim ayı üçüncü birleşimi Meclis Başkanı Ali Selvi başkanlığında yapıldı. İl Genel Meclisi binasının bakım ve onarımı ve günün koşullarına göre yeniden düzenlenmesi hususundaki İmar Bayındırlık ile Plan ve Bütçe Komisyonu raporları görüşülerek karara bağlandı. Mevcut İl Genel Meclisi binasının tarihi bina olması nedeniyle bakım ve onarımına Anıtlar Yüksek Kurulu tarafından izin verilmemesi nedeniyle yeniden düzenleme yapılamayacağı göz önünde bulundurularak; Ankara yolu üzerinde bulunan İl Özel İdaresi binasının yanına yeni Meclis binasının yapılması ve bu iş için 2 Milyon lira ödenek ayrılarak, Meclis binasının 2010 yılında tamamlanmasına oy birliği ile karar verildi.
İl Genel Meclisi’nin binası taşınacak
Ankara yolu üzerinde bulunan İl Özel İdaresi binasının yanına 2010 Yılında yapılacak olan yeni Meclis binası için 2 Milyon TL ödenek ayrıldı.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?