İl Genel Meclisi’nin 17. birleşimi gerçekleştirildi

İl Genel Meclisi'nin 17. birleşimi Ali Selvi başkanlığında gerçekleştirildi.

İl Genel Meclisi 17. birleşiminde İl Genel Meclis üyelerinin, ilçelerin altyapı, içme suyu, yol, okulların bakım ve onarımları ile tarımsal sulamalara ilişkin önergeleri meclis genel kurulunca görüşülerek ilgili komisyonlara havale edildi. Komisyonlar yapacakları çalışmalar sonucunda hazırlayacakları raporları Aralık ayı toplantılarında meclise sunacaklar. Önergelerin dışında, Meclis Tarımsal Sulama ve Yol Ağı Komisyonu raporları görüşülerek karara bağlandı. Cihanbeyli İlçesi İnsuyu beldesinde bulunan akarsuyun tarımsal sulama alanında değerlendirilmesi bakımından DSİ ile gerekli görüşmelerin yapılarak, 4 bin 700 metre mesafede olan ve daha önce 2000 metresi yapılan sulama kanalının, 2700 metrelik toprak kanal kısmının da yapılarak projenin açık kanal projesi olarak yatırım programına alınmasına karar verildi. Meclis Başkanı Ali Selvi Kasım ayı toplantılarının Çarşamba günü sona ereceğini belirterek, “İl Özel İdaresinin 2010 yılı bütçe görüşmelerine önümüzdeki hafta başlanacak. Mevzuat gereği bütçe tasarısı madde madde oylanacak. Bütçe görüşmeleri sırasında bir ilki daha gerçekleştirmeyi planlıyoruz” dedi

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?