İl Genel Meclisi'nde köy yolları görüşüldü

Konya İl Genel Meclisi Kasım ayı toplantılarına devam edildi. Toplantıların 5. oturumunda köy yollarının asfaltlanması görüşüldü.

İl Genel Meclis Başkanı Ali Selvi Başkanlığında toplanan meclisin 5. oturumunda Meclis Yol, Bakım ve Onarım Komisyonu'nca hazırlanan rapor meclise sunuldu. Raporda 4 ilçeye bağlı bazı belde ve köy yollarının 28 kilometrelik bölümünün asfaltlanması ile bakım ve onarımı 2010 yılı yatırım programına dahil edildi. Toplantıda ayrıca Derebucak ilçesine bağlı Tepearası köyü ile Beyşehir ilçesine bağlı Üzümlü kasabası arasındaki yarım kalan 4 kilometrelik yolun, Ereğli ilçesi Kargacı ve Vanlı köyleri arasındaki 3.4 kilometrelik yolun, Ereğli ilçesi Çayhan beldesi arasındaki 8.5 kilometrelik yolun, Doğanhisar -Tekke köyü arası ve Doğanhisar -Furunlu-Güvendik köyleri arasındaki 12 kilometrelik yolun asfaltlanması konuları görüşülerek karara bağlandı.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?