İl Genel Meclisinde eğitim konuşuldu

Konya İl Genel Meclisinin 10. birleşiminde eğitime ait 6 gündem maddesi görüşüldü.

İl Genel Meclisinin Kasım ayı 10. birleşimi İl Özel İdaresinde Ali Selvi başkanlığında gerçekleştirildi. Milli Eğitime ait 6 gündem maddesinin görüşülerek karara bağlandığı toplantıda, Meclis Milli Eğitim Komisyonu Başkanı Fikret Seyfi Kaçar tarafından sunulan raporlar oylamaya sunuldu.

Yapılan oylamada, Emirgazi ilçesi İkizli Köyü İlköğretim Okulunun kalorifer sisteminin yaptırılmasına, Emirgazi İlçesi Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulunun okul içi yol ve çevre düzenlemesinin yaptırılmasına, Hüyük ilçesi Selki beldesi 19 Mayıs İlköğretim Okulunun dışında olan tuvaletlerin okul binası içine alınmasına, Selçuklu ilçesi Sızma beldesinde 12 derslikli yeni bir okul yapılması yerine şimdilik 1987 yapımı olan okul binasına ek 5 derslik yapılmasına, Ilgın ilçesi Aşağıçiğil Kazım Karabekir ilköğretim okulunda kalorifer sistemine geçilmesine, Kulu ilçesi belde ve köylerinde bulunan bazı ilköğretim okullarının kalorifer sistemine geçirilmesine ilişkin 5 adet ilköğretim okulunun yatırım programına alınmasına oy birliği ile karar verildi.

Eğitim yatırımlarının görüşülmesine resmi tatil günü olan cumartesi günü devam edilecek.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?