İl Encümeni üyeleri seçildi

Gizli oylamayla yapılan seçimlerde 8 adaydan 5’i İl Encümen Üyeliğine seçildi.

19. Dönem İl Genel Meclisi’nin Kasım ayı 2. oturumunda gerçekleştirilen İl Encümen Üyesi seçim sonuçları belli oldu. Mehmet Ümütlü, Ramazan Sargın, Yaşar Özbakır, Seyit Ali Atçeken, Erol Küçükbakırcı İl Encümen Üyeliği’ne seçildiler. İl Encümeni 5 tanesi İl Genel Meclisi üyeleri arasından seçilen, 5 tanesi de atanmış bürokratlardan olmak üzere, Vali Başkanlığında 11 üyeden oluşuyor. Yeni seçilen üyeler 2009 Mart ayında yapılacak mahalli idare seçimlerine kadar görev yapabilecek. İl Encümeni her hafta Vali başkanlığında toplanarak yürütmeye ilişkin karar alıyorlar.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?