İki yaşındaki çocuk kayısı çekirdeğinden zehirlendi

Konya’nın Beyşehir ilçesinde 2 yaşındaki çocuk, yediği kayısı çekirdeğinden zehirlendi

Konya’nın Beyşehir ilçesinde 2 yaşındaki çocuk, yediği kayısı çekirdeğinden zehirlendi. 
Olay, Hacıakif Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, evlerinde kayısı çekirdeği yedirildiği belirtilen 2 yaşındaki B.M., rahatsızlanınca ailesi tarafından Beyşehir Devlet Hastanesi’ne götürüldü. Acil serviste müdahale edilen küçük çocuğun yapılan tetkikler sonucunda yediği kayısı çekirdeğindeki siyanürden zehirlendiği tespit edildi. Küçük çocuk, ambulansla Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi’ne sevk edildi.
Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu