Edinilen bilgiye göre, evlerinde bulunan iki adet 100 miligramlık antibiyotik ve ateş düşürücü şurubu için 3 yaşındaki Y.Ç., ailesi tarafından fark edilince Kulu Devlet Hastanesi’ne götürüldü. Yapılan ilk müdahalesinin ardından midesi yıkanan küçük çocuk, serum takılarak müşahede altına alındı. Küçük kız çocuğunun hayati tehlikesinin bulunmadığı bildirildi.
İki şişe şurup içen çocuk hastanelik oldu
Konya’nın Kulu ilçesinde eline geçirdiği iki şişe antibiyotik ve ateş düşürücü şurubu içen 3 yaşındaki kız çocuğu, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı
POLİS-ADLİYE Haberleri
Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu