İki otomobil çarpıştı: 3 yaralı

Konya'da birinin sürücüsü alkollü olan iki otomobilin çarpışması sonucu meydana gelen trafik kazasında 3 kişi yaralandı.

Kaza, dün saat 23.00 sıralarında merkez Meram ilçesi Armağan Mahallesi Melikşah Caddesi ile Sevilay Caddesi'nin birleştiği yerde meydana geldi.

 

A.U. (50) idaresindeki 42 ET 403 plakalı otomobil, F.K. (39) yönetimindeki 42 PE 885 plakalı otomobille çarpıştı. Çarpışmanın şiddetiyle yoldan çıkan 42 PE 885 plakalı otomobil, kaldırıma çıkarak doğalgaz bağlantı kutusuna çarptı.

 

Kazada F.K. ile aynı otomobilde bulunan Ö.K. (27) ve N.K. (25) yaralanırken, diğer otomobil sürücüsü A.U. kazadan yara almadan kurtuldu. Yaralılar olay yerine sevk edilen ambulansla Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Kaldırımda bulunan doğalgaz kutusu otomobilin çarpması sonucu kırılırken, sızan gaz görevliler tarafından kesildi. Olay yerinde hasar gören otomobilini bir süre inceleyen A.U.'nun yapılan alkol muayenesinde 197 promil alkollü olduğu öğrenildi. Otomobiller bulunduğu yerden çekici ile kaldırılırken, kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

iha

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?