İki kişi intihar etti

Konya'nın iki farklı bölgesinde bunalıma giren biri kadın 2 kişi intihar etti

İlk olay, merkez Selçuklu ilçesi Yeni Selçuk Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, 2 çocuk annesi Miyasa Gürler (62) girdiği bunalım sonucu tek katlı evlerinin arkasında bulunan odunluğa bağladığı iple kendini asarak intihar etti.

İkinci olay da, merkez Selçuklu ilçesi Sancak Mahallesi'nde meydana geldi. Alınan bilgiye göre, oturdukları apartmanın bodrum katına inen Kani Yaman (61), girdiği bunalım sonucu kalorifer borusuna bağladığı iple intihar etti. İntihar eden iki kişinin cesedi de Konya Numune Hastanesi morguna kaldırılırken, polis intihar olaylarıyla ilgili araştırma başlattı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti