Konya'da evlerindeki sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 8 ve 4 yaşındaki iki kardeş, hastanede tedavi altına alındı. Hamiyet Sever (36) Karakulak Mahallesi'ndeki evlerinde çocukları Beyza (8) ile Ahmet Berat Sever'i (4) uyandırmak için odalarına gitti. Çocuklarının baygın yattığını fark eden Sever'in ihbarı üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlenen Ahmet Berat ve Beyza kardeşleri, Dr. Faruk Sükan Doğum ve Çocuk Hastanesine kaldırdı. Sinir krizi geçiren Hakimiyet Sever de Konya Numune Hastanesine kaldırıldı. Anne ve çocuklarının sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi. aa
İki kardeş sobadan zehirlendi
Sobadan zehirlenen 4 ve 8 yaşlarındaki iki kardeş hasteneye kaldırıldı.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?