İki eski başkent Konya ve Cordoba 'Kardeş' oluyor

Tarihte Anadolu Selçuklu devletine başkentlik yapan Konya ile Endülüs Emevi devletine başkentlik yapan İspanya'nın Cordoba şehri arasında kardeş şehir protokolü imzalanacak

Tarihte Anadolu Selçuklu devletine başkentlik yapan Konya ile Endülüs Emevi devletine başkentlik yapan İspanya'nın Cordoba şehri arasında kardeş şehir protokolü imzalanacak. Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, Meram Belediye Başkanı Serdar Kalaycı, Selçuklu Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Abdülmelik Ötegen, Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkanı Ercan Uslu ve Meclis üyeleri kardeş şehir protokolüne imza atmak üzere İspanya'ya gitti. İki şehir arasında sosyal, kültürel ve ticari iş birliğini geliştirecek protokolün son derece önemli olduğunu ifade eden Akyürek, imzalanacak protokolle kardeş şehir ilişkisinin iki ülke arasındaki kültürel ve ticari ilişkilere de katkıda bulunacağını söyledi. Cordoba ile birlikte Konya'nın kardeş şehir sayısı 21'e yükselecek.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?