İİT'den Afganistan'daki saldırıya kınama

ANKARA (AA) - İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT), Afganistan'ın başkenti Kabil'de Alimler Şurası toplantısında düzenlenen intihar saldırısını kınadığını...

ANKARA (AA) - İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT), Afganistan'ın başkenti Kabil'de Alimler Şurası toplantısında düzenlenen intihar saldırısını kınadığını bildirdi.

İTT Genel Sekreteri Yusuf el-Useymin, yayımladığı açıklamada, saldırıyı kınayarak saldırıda şehit olanlar için Afgan hükümetine ve halkına başsağlığı, yaralılara da acil şifalar diledi.

Genel Sekreter ayrıca Müslüman dünyasının, Afganistan'da hükümetin barış görüşmeleri için yaptığı koşulsuz çağrılara muhalefetin yanıt vermemesi nedeniyle hayal kırıklığı içinde olduğunu belirtti.

El-Useymin, tüm taraflara, Afganistan'ın komşularına ve uluslararası topluma, ülkedeki mevcut tıkanıklığın aşılması ve geleceğe dönük diyalog ve barışçıl uzlaşı ortamının yaratılması için ellerinden geleni yapmaları çağrısında bulundu.

İntihar saldırılarının haram olduğu ilan edilen Alimler Şurası toplantısında düzenlenen intihar saldırısında 7 kişi ölmüş, 9 kişi yaralanmıştı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE