İİT 4. Çalışma Bakanları Toplantısı başladı

CİDDE (AA) - İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) 4. Çalışma Bakanları Toplantısı, Suudi Arabistan'ın Cidde kentinde başladı.Suudi Arabistan Çalışma...

CİDDE (AA) - İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) 4. Çalışma Bakanları Toplantısı, Suudi Arabistan'ın Cidde kentinde başladı.

Suudi Arabistan Çalışma ve Sosyal Kalkınma Bakanı Ali bin Nasır el-Gafis, toplantının açılışında ev sahibi olarak tüm katılımcı ülkelere teşekkür etti.

İİT Genel Sekreteri Yusuf bin Ahmed el-Useymin, açılış konuşmasında, "iş gücünü geliştirmek amacıyla ortak strateji belirleme" temasıyla gerçekleştirilen toplantıda gelecekte iş gücü konusunda karşılaşılabilecek zorlukların ele alınacağını belirtti.

Toplantının üye ülkeler arasındaki iş birliğine katkı sağlayacağını vurgulayan Useymin, küreselleşme ve iklim değişikliği gibi çeşitli nedenlerden dolayı çalışma hayatında önemli gelişme ve değişiklikler meydana geldiğini kaydetti.

Türkiye'den Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide Sarıeroğlu'nun katıldığı toplantıda, 56 üye ülkenin çalışma bakanları ve üst düzey yetkilileri yer alıyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL