İhtiyaç fazlası eşya için ALO-153

Meram Belediyesi, vatandaşların ihtiyaç fazlası eşyalarını kapıdan alarak ihtiyaç sahibi ailelerin evine teslim ediyor.

Meram Belediyesi Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından hizmete konulan Alo 153 hattını arayan vatandaşlar, evlerinde kullanmadıkları ihtiyaç fazlası eşyalarını bildirebiliyor. Eve gelen belediye görevlileri ihtiyaç fazlası eşyaları alıp daha önceden belirlenen ihtiyaç sahibi ailelerin evlerine teslim ediyor.

 

Meram Belediyesi Sosyal İşler Müdürü Şaban Dişçi, vatandaşların duyarlılığına güvenerek böyle bir kampanyaya giriştiklerini belirterek, "Bağışlarınızla birçok ailenin yüzü gülecek. Evlerde atıl duran eşyalar birçok ailenin belki de evlerinin başköşesini kaplayacak. Hala elinde çamaşır yıkayan kadınlar var, bahçede yaktığı ateşte yemek pişiren insanlar var. Gelin kullanmadığınız eşyalarınızı bu ailelere hediye edin, biz de aynı gün onları gerçek ihtiyaç sahibi ailelere ulaştıralım" dedi.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?