Seydişehir'de Yenicami Mahallesi'nde oturan Erol Yalçınkaya (31), hemoroit ameliyatı olmak üzere gittiği Konya'daki özel bir hastanede, kendisine lazerle hemoroit tedavisi yapıldığını söyledi.
Ameliyat sonrası taburcu edilmeden önce hastanede görevli bir hemşirenin kendisine ağrı kesici iğne yaptığını dile getiren Yalçınkaya, yapılan iğnenin sinirlerinde zedelenmeye neden olduğunu savundu.
Başarılı geçen hemoroit ameliyatı sonrasında yapılan iğnenin acısını uzun süre hissettiğini ileri süren Yalçınkaya, şunları kaydetti:
''İğneden sonra ağrılarım arttı. Buna rağmen beni taburcu ettiler. Ağrılara dayanamayarak 2 gün sonra tekrar aynı hastaneye gittim. Başhekimle görüşerek durumu izah ettim. Beni muayene eden beyin cerrahı, bana hiçbir şeyimin olmadığını söyledi. Aynı gün Konya Numune Hastanesine giderek muayene oldum. Beni muayene eden doktor, MR filmimde sağ kalçamda sinir zedelenmesi olduğunu söyledi.''
Bunun üzerine Konya Numune Hastanesi Fizik Tedavi Bölümünde, sinirlerindeki zedelenme nedeniyle 20 gün tedavi gördüğünü iddia eden Yalçınkaya, söz konusu özel hastane hakkında Savcılığa suç duyurusunda bulunduğunu belirtti. AA