İDO'dan sefer artırımı

Harem-Sirkeci arasındaki araba vapuru seferleri pazartesi ile cumartesi arasında 05.30'da başlayacak

İSTANBUL (AA) - İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO), Harem–Sirkeci hattındaki sefer sayısını artırdı.

İDO'dan yapılan açıklamaya göre, yoğun talep alan Harem-Sirkeci arasındaki araba vapuru hattındaki seferler pazartesi ile cumartesi günleri arasında artık 07.00'de değil, 05.30'da başlayacak.

Bu sayede günlük sefer sayısına yaklaşık 6 sefer daha ekleyen İDO, her gün 05.30 ile 22.30 arası Harem-Sirkeci araba vapuru hattında hizmet verecek.

Doldur boşalt sistemiyle çalışan Harem-Sirkeci araba vapuru, sadece pazar günleri 07.00 ile 21.30 saatleri arasında sefer düzenleyecek.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL