İDO'dan "ölen köpek" açıklaması

İSTANBUL (AA) - İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO), sefer esnasında "Sushi" isimli köpeğin ölmesinin takipçisi olacaklarını bildirdi. İDO'dan yapılan yazılı...

İSTANBUL (AA) - İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO), sefer esnasında "Sushi" isimli köpeğin ölmesinin takipçisi olacaklarını bildirdi.

İDO'dan yapılan yazılı açıklamada, 17 Haziran 2017 Cumartesi 08.30 tarifeli Yenikapı-Bandırma seferinde yaşamını kaybeden Sushi adlı köpeğin ölümünden büyük üzüntü duydukları belirtildi.

Yaklaşık 30 yıldır milyonlarca misafirin yanı sıra binlerce hayvanı da özel ortamlarda güvenle taşıdıkları aktarılan açıklamada, "Ancak geçen cumartesi günü Sushi isimli dostumuzun, evcil hayvanlar için oluşturulmuş özel kabinde yolculuk esnasında hayatını kaybettiğini üzülerek öğrendik. Bu durum, tüm hayvanseverleri olduğu gibi bizi de derinden etkilemiştir. Sushi’nin ailesinin yaşadığı acıyı paylaştığımızı, İDO’nun 30 yıllık tarihinde ilk kez gerçekleşen bu olayın takipçisi olacağımızı belirtiriz." denildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL