İdil'deki öğretmenler seminere çağrıldı

ŞIRNAK (AA) - Şırnak'ın İdil ilçesinde görev yapan öğretmenler, Milli Eğitim Bakanlığınca İstanbul'da düzenlenecek seminere davet edildi.Öğretmenlere...

ŞIRNAK (AA) - Şırnak'ın İdil ilçesinde görev yapan öğretmenler, Milli Eğitim Bakanlığınca İstanbul'da düzenlenecek seminere davet edildi.

Öğretmenlere SMS ile yapılan çağrıda, "8-12 Şubat tarihleri arasında İstanbul Ataşehir Zübeyde Hanım Hizmetiçi Eğitim Enstitüsünde düzenlenecek 2016000374 numaralı öğretmenlik uygulamaları seminerine katılmanız önem arz etmektedir. Bilgilerinize" ifadelerine yer verildi.

İdil Milli Eğitim Müdürlüğünün internet sitesindeki verilere göre, ilçede bin 125 öğretmen görev yapıyor.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE