Milliyetçi Hareket Partisi Konya Milletvekili Adayı Ahmet İçyer’in seçim bürosu açıldı. Mareşal Mustafa Kemal İlköğretim Okulu arkası Beyazıt Mahallesi’nde bulunan seçim bürosunun açılışına MHP Konya İl Başkanı Hilmi Tolun ve çok sayıda partili katıldı. Dört buçuk yıllık AK Parti iktidarını tahribat olarak değerlendiren Ahmet İçyer, 23 Temmuz’un tamirat günü olacağını belirtti. İçyer, “Türk halkı olarak ekonomik anlamda çok sıkıntı çektik, çekeriz de. Asıl sorun ülkenin ekonomisinin IMF’ye, dış politikasının ABD’nin, AB’nin isteklerine göre belirlenmesidir. MHP olarak ilk bununla mücadele edeceğiz” şeklinde konuştu. Açılış, yapılan duanın ardından partililerin tebrikleriyle son buldu. Kültigin Akbulut- Memleket
İçyer’in seçim bürosu açıldı
MHP'li Ahmet İçyer'in Mareşal Mustafa Kemal İlköğretim Okulu arkası Beyazıt Mahallesi’nde bulunan seçim bürosunun açılışına MHP Konya İl Başkanı Hilmi Tolun ve çok sayıda partili katıldı.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?