İçyer yeniden Konya SMMMO Başkanı

Konya'daki serbest muhasebeci ve mali müşavirler, 19. Genel kurulda tek aday olan Ahmet İçyer için oy kullandı.

Konya Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası’nın 19. Genel Kurulu, Cumartesi ve Pazar günü oda hizmet binasında yapıldı. Meslekte Birlik Grubu’nun başkan adayı olarak gösterdiği Ahmet İçyer’in karşısına başka aday çıkmayınca ilk gün yaşanan siyasi gerilimin aksine dünkü seçim, sakin bir ortamda gerçekleşti.

19. Genel Kurul’un ardından Ahmet İçyer başkanlığa yeniden getirilirken yönetim kurulu şu isimlerden oluştu:

Abdil Erdal, Ertan Nuri Cura, İsmail Turan ve Ramazan Bayram.

Denetim Kurulu ise şu isimlerden oluştu:

Hüsniye Kara, Muammer Sütçü, İbrahim Paparacı.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?