İçköy'deki karantina kaldırıldı

Bilecik'in Bozüyük ilçesine bağlı İçköy Mahallesi'ndeki karantina uygulaması kaldırıldı. İçköy 20 Nisan'da, birden fazla Kovid-19 pozitif vakanın olması ve vakaların temaslılarının çokluğu nedeniyle karantinaya alınmıştı

Bilecik'in Bozüyük ilçesine bağlı İçköy Mahallesi'ndeki karantina uygulaması sonlandırıldı.

Bilecik Valiliğinden yapılan açıklamada, 20 Nisan'da, birden fazla Kovid-19 pozitif vakanın olması ve vakaların temaslılarının çokluğu nedeniyle enfeksiyonun yayılmasının engellenmesi ve toplum sağlığının korunması amacıyla İçköy Mahallesi'nin karantinaya alındığı hatırlatıldı.

Mahallede yapılan sağlık kontrollerinde herhangi bir yeni Kovid-19 enfeksiyonu vakasına rastlanmaması üzerine karantinanın, İlçe Hıfzısıhha Kurulu kararıyla bugün itibarıyla kaldırıldığı kaydedildi.

BİLECİK Haberleri

Ormanlık alana düşen yıldırım yangın çıkardı
Merdivenden Düşen Küçük Kızın Yaralandığı Saatler Sonra Anlaşıldı
Bilecik'te fatura ağır
Dere taştı yol tek şeride düştü
Meteoroloji Uyardı, Dolu Vurdu! Bozüyük Sular Altında