İçki içenlere kurşun yağdırdı

Konya'da alkol alarak sohbet eden arkadaş grubunun üzerine açılan ateş sonucu 1 kişi yaralandı.

Olay, dün gece saat 24.00 sıralarında merkez Selçuklu ilçesi Sarayköy'de meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Sarayköy'e iki otomobille giden 6 kişilik arkadaş grubu park ettikleri bir yerde alkol alarak sohbet etmeye başladı. Bu sırada alkol alan gençlerin üzerine yakında bulunan bir evden tabanca ile ateş açılması sonucu M.K. (26) kolundan ve göğsünden yaralandı. Yaralanan genç, arkadaşları tarafından otomobille Konya Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Olaydan sonra çalışma başlatan polis, yaralama

olayına karıştığı iddia edilen bir kişiyi gözaltına aldı. Hastanede tedavi altına alınan gencin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, olayla ilgili soruşturma sürüyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti