İçişleri Bakanlığından sürücülere "SMS"li uyarı

Bakanlık emniyet kemeri, cep telefonu ve tehlikeli araç kullanımları konusunda sürücüleri uyardı

ANKARA (AA) - İçişleri Bakanlığı emniyet kemeri, cep telefonu ve tehlikeli araç kullanımları konusunda sürücülere uyarıda bulundu.

İçişleri Bakanlığınca, operatör kullanıcılarına uyarı SMS'i gönderildi.

SMS'de "Tüm polis ve jandarma birimlerimiz, emniyet kemeri, cep telefonu kullanımı ve tehlikeli araç kullanımı denetimlerinde görevlendirildi. Lütfen bu yolda hep birlikteyiz." ifadesi kullanıldı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu