İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Hatay'da

Bakan Soylu, belediye başkanlarıyla buluştu

HATAY (AA) - İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Hatay'da belediye başkanlarıyla bir araya geldi.

Soylu, Hatay İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü binasında yaklaşık 3 saat süren Hatay-Kilis-Gaziantep Sınır Güvenlik Toplantısı'nın ardından bir otelde belediye başkanlarıyla buluştu.

Basına kapalı yapılan görüşmeye, AK Parti Hatay milletvekilleri Hüseyin Yayman ve Sabahat Çelik Özgürsoy ile ilçe belediye başkanları katıldı.

Toplantı yaklaşık 1 saat sürdü.

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU