İçişleri Bakan Yardımcısı Öztürk, Ağrı'da

AĞRI (AA) - İçişleri Bakan Yardımcısı Sebahattin Öztürk, güvenlik toplantısına katıldı.Çeşitli temaslarda bulunmak üzere Ağrı'ya gelen Öztürk,...

AĞRI (AA) - İçişleri Bakan Yardımcısı Sebahattin Öztürk, güvenlik toplantısına katıldı.

Çeşitli temaslarda bulunmak üzere Ağrı'ya gelen Öztürk, Ahmed-i Hani Havalimanı'nda Ağrı Valisi Musa Işın, İl Jandarma Komutanı Coşkun Sel, İl Emniyet Müdürü Kenan Yıldız ve diğer ilgililer tarafından karşılandı.

Ardından Ağrı Valiliğine geçen Öztürk, Valilik Şeref Defteri'ni imzaladıktan sonra Vali Işın'ın makamında yaptığı açıklamada, Doğu ve Güneydoğu'daki illeri ziyaret ettiklerini söyledi.

Güvenlikle ilgili konuları değerlendirmek üzere kente geldiğini belirten Öztürk, "Hem sivil toplumla hem de valimiz, kaymakamlarımız , Jandarma Komutanımız ve Emniyet Müdürümüzle toplantılar yapıp görüşlerini alacağız. Hem referandum hem de daha sonrasında güvenlikle ilgili yol haritamızın tespiti bakımından araç ve gereç, personel ihtiyacı, bina ihtiyacı nerede var, nasıldır diye değerlendirme yapacağız. İnşallah raporlarımızı da Sayın Bakanımıza sunacağız." diye konuştu.

Öztürk, daha sonra Vali Işın, İl Emniyet Müdürü Yıldız, İl Jandarma Komutanı Sel, vali yardımcıları ve kaymakamlarla basına kapalı düzenlenen güvenlik toplantısına katıldı.

AA

Gündem Haberleri

Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI