''Huzur Türkiye'' uygulaması

Düzce'de yapılan kontrollerde aranması bulunan bir kişi gözaltına alındı

DÜZCE (AA) - Düzce'de, emniyet, jandarma ve sahil güvenlik birimlerinin katılımıyla "Huzur Türkiye" uygulaması gerçekleştirildi.

Kent genelinde emniyet ve jandarma tarafından oluşturulan noktalarda süren uygulamada, Genel Bilgi Tarama (GBT), emniyet kemeri kullanımı, araç evrakları ve alkol kontrolü yapıldı.

Ekipler denetimlerini, kent girişindeki Kaynaşlı ile Gölyaka gişeleri, Bölköy girişi, Çay Mahallesi girişi, Yığılca Sapağı ve Çilimli Sapağında sürdürdü.

Bu sırada, Çay Mahallesi girişinde emniyet ekiplerinin GBT sorgusunda aranması bulunan bir kişi gözaltına alındı.

AA

Gündem Haberleri

CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER