Hüyük'e şehit ve gaziler anıtı yapıldı

KONYA (AA) - Hüyük ilçesinde yapımı tamamlanan İmrenler Şehit ve Gaziler Anıtı törenle açıldı.Açılış töreni, ilçeye bağlı İmrenler Mahallesi'nde,...

KONYA (AA) - Hüyük ilçesinde yapımı tamamlanan İmrenler Şehit ve Gaziler Anıtı törenle açıldı.

Açılış töreni, ilçeye bağlı İmrenler Mahallesi'nde, Kur'an-ı Kerim tilaveti, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı.

Hüyük Belediye Başkanı Mehmet Şahin, açılışta yaptığı konuşmada, vatanın şehitler sayesinde korunduğunu söyledi.

Hüyük Garnizon Komutanı Sefa Kaya da Anadolu geleneğinde gelin ile damada, kurbanlıklara ve askere gönderilen gençlerin ellerine kına yakıldığına vurgu yaparak, "Bize gelen kınalı Mehmetçikler şu anda da canları pahasına memleketi savunmaya devam ediyorlar." diye konuştu.

Türkiye Harp Malulü, Gaziler, Şehit Dul ve Yetimleri Beyşehir Temsilcisi Mehmet Gümüşkan ise vatana ne kadar çok sahip çıkılırsa o kadar çok ayakta duracağını hatırlattı.

Ardından okunan dua sonrasında, anıtın açılışı gerçekleşti.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE