Hüseyin Eroğlu: “1. Lig’e veda eden iki takımın karşılaşması oldu”

Samsunspor Teknik Direktörü Hüseyin Eroğlu, Denizlispor galibiyetinin ardından, "1. Lig'e veda eden iki takımın karşılaşması oldu. Denizlispor'da 1-2...

Samsunspor Teknik Direktörü Hüseyin Eroğlu, Denizlispor galibiyetinin ardından, "1. Lig'e veda eden iki takımın karşılaşması oldu. Denizlispor'da 1-2 sene sonra tekrar yükselişe geçecektir" dedi.

Spor Toto 1. Lig'in 35. haftasında Samsunspor, deplasmanda A. Denizlispor'u 2-1 yendi. Maçın ardından değerlendirmelerde bulunan Samsunspor Teknik Direktörü Hüseyin Eroğlu, "Maç zor oldu ama kazandık. 1. Lig'e veda eden iki takımın karşılaşması oldu. Kazandığımız için mutluyuz. Rakibimiz genç oyuncularla oynadılar ve onları tebrik ederim. Bizim açımızdan baktığımızda şampiyonluğu garantiledik. Formalite maçları oynuyoruz ama her maça konsantre olmamız gerektiğini biliyoruz. Bu maça iyi hazırlandık ama ilk yarı iyi geçmedi. İkinci yarı değişiklikler ile maçın ritmini tutturduk ve skor olarak da avantaja geçtik. Bu tip maçlara hazırlanmak kolay değil. Belli bir noktadan sonra direnç de artıyor. Denizlispor büyük bir camia. Bir alt lige düştüler ama büyük camialar düştükten sonra kalkmayı bilen camialardır. Belki Denizlispor'da 1-2 sene sonra tekrar yükselişe geçecektir. Onlara bundan sonraki süreçte başarılar dilerim" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi
Fenerbahçe'de tarih belli oldu! Sahaya iniyorlar