Hukuk Fakültesi öğrencilerinden Yargıtay Başkanı Akarca’ya ziyaret

Hacı Bayram Veli Üniversitesi Hukuk Fakültesi 2. sınıf öğrencileri, Yargıtay Başkanı Mehmet Akarca'yı ziyaret etti.

Hacı Bayram Veli Üniversitesi Hukuk Fakültesi 2. sınıf öğrencileri, Yargıtay Başkanı Mehmet Akarca'yı ziyaret etti.

Yargıtay Başkanı Mehmet Akarca, gerçekleştirilen ziyarette Hukuk Fakültesi öğrencilerine öğretim hayatlarında başarılar diledi. Yargıtay'ın tanıtımı, işleyişi ve yapısı ile ilgili bilgilendirme yapılan ziyarette Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı Bekir Şahin, Yargıtay Birinci Başkanvekili Adem Albayrak, Yargıtay Başsavcıvekili Rıdvan Gündoğdu, Yargıtay Genel Sekreteri Fevzi Yıldırım ve Yargıtay 1. Hukuk Dairesi üyesi Dr. Hamit Yelken de yer aldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ