Hopi, Türkiye'nin en sevilen markaları arasında

Hopi, MediaCat ve Ipsos iş birliğiyle gerçekleştirilen "Lovemarks 2017" araştırmasında "Hayatı Kolaylaştıran Mobil Uygulamalar" kategorisinde birinci oldu

İSTANBUL (AA) - Hopi, MediaCat ve Ipsos iş birliğiyle gerçekleştirilen "Lovemarks 2017" araştırmasında Türkiye'nin en sevilen markaları arasında yer aldı.

Şirketin açıklamasına göre, Hopi, online anket üzerinden gerçekleştirilen araştırmada "Hayatı Kolaylaştıran Mobil Uygulamalar" kategorisinde birinci oldu.

Perakende sektörünü "Paracık" adlı ödül puan sistemiyle tanıştıran Hopi, paracıkların katlanarak kullanılmasıyla da üyelerinin alım gücünü artırıyor. Üyelerinin markalarda bıraktığı izlere bakarak markalar ile tüketiciler arasındaki duygusal bağı artırıyor ve doğru zamanda, doğru ürün ve doğru tekliflerle bire bir etkileşimde olmalarını sağlıyor.

Hopi'nin, hazır giyimden ayakkabıya, yeme-içmeden akaryakıta, teknolojiden mücevhere, kişisel bakımdan bebek-çocuk ürünlerine, marketten eğlenceye, hava yolu ulaşımından otel rezervasyonuna, kargodan kuru temizlemeye, güvenlikten dijital ve mobil oyuna kadar farklı alanlarda hizmet veren 115 markası Hopililere tek bir App üzerinden her ihtiyaçlarını karşılama imkanı sunuyor.

Her geçen gün kendini geliştiren Hopi, cüzdan taşımadan ödeme yapma kolaylığı sunan mobil ödeme, beğenilen ürünün fotoğrafını çekerek o ürünü bulabilme, uygulama üzerinden rezervasyon yapabilme, arkadaşına Paracık yollayabilmek gibi özellikleriyle kişisel yaşam asistanı olmayı hedefliyor.

AA

Ekonomi Haberleri

Yıl sonu enflasyon beklentisi yüzde 33'e geriledi
Yemeksepeti, ECHO Awards'ta Müşteri Memnuniyetini Taçlandırdı
Akaryakıt İstasyonlarında Tek Fiyat Uygulaması Başladı
Bakan Işıkhan'dan açıklama: Emekliye refah payı verilecek mi?
Başkan Karabacak endişeli: Esnaf ve Sanatkarlar için Faiz Yükü Artıyor