Hokey: Kadınlar Dünya Ligi

- Türkiye, birinci etapta oynadığı maçlarda Çek Cumhuriyeti ve Polonya'ya mağlup oldu


ANKARA (AA) - Kadınlar Dünya Hokey Ligi 1. etap müsabakalarında Türkiye, oynadığı iki maçta Çek Cumhuriyeti ve Polonya'ya yenildi.

Çek Cumhuriyeti'nin başkenti Prag'da düzenlenen organizasyonda Türkiye, ilk karşılaşmasında ev sahibi Çek Cumhuriyeti'ne 6-1 mağlup oldu. Millilerin tek golünü Perihan Küçükkoç kaydetti. Milliler ikinci maçında ise Polonya'ya 4-0 mağlup oldu.

Türkiye, üçüncü maçında Litvanya ile karşı karşıya gelecek.

AA

Spor Haberleri

KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor