Hokey: Kadınlar Avrupa Şampiyonası

- Türkiye şampiyonadaki ikinci maçında ev sahibi Hırvatistan'ı 2-0 yendi


ANKARA (AA) - Kadınlar Avrupa Hokey Şampiyonası 3. Klasman Grubu'nda Türkiye, ikinci maçında ev sahibi Hırvatistan'ı 2-0 mağlup etti.

Hırvatistan'ın Sveti Ivan Zelina kentinde düzenlenen şampiyonada millilerin gollerini Fatma Songül Gültekin ve Nurhan Çınar kaydetti.

Milliler, üçüncü maçında 3 Ağustos Perşembe günü Slovenya ile karşılaşacak.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler