Hokey

Gaziantep Polisgücü Spor, Avrupa Kulüpler Şampiyonası için İspanya'ya gitti


GAZİANTEP (AA) - Gaziantep Polisgücü Spor, Cebelitarık'ta 1-4 Haziran'da düzenlenecek Avrupa Kulüpler Hokey Şampiyonası'na katılmak üzere İspanya'ya gitti.

2017 Avrupa Kulüpler Şampiyonası Challenge 2'de şampiyon olan Gaziantep Polisgücü Spor Kulüp Başkanı Mehmet Kaplan yaptığı yazılı açıklamada, hokey alanında Türkiye ve dünyada söz sahibi olmayı başardıklarını belirtti.

Gaziantep Polisgücü Spor Hokey Takımının 2014'te Danimarka'da açık, 2017'de ise kapalı alanda Avrupa şampiyonu olduklarına dikkati çeken Kaplan, şunları kaydetti:

"Sporcularımızın morali yüksek. Takımız Avrupa'da tanınıyor. Türkiye denildiği zaman akıllara Gaziantep Polisgücü Spor Hokey Takımı geliyor. Cebelitarık'ta 1-4 Haziran'da gerçekleştirilecek Avrupa Kulüpler Şampiyonası'nda Challenge 1'de şampiyonluk kupasını Türkiye'ye getirmek istiyoruz. Herkes şampiyonluğa odaklandı. Bizlere destek verenlere teşekkür ediyoruz."


AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi